Mijn Winkelwagen

Klantenservice

Wij helpen u graag

Vind een winkel Klantenservice
Uw filters

Bestellen

1. Hoe zoek ik een artikel?

Bovenin onze website vind je de zoek balk. Hierin kun je een term invullen om te zoeken in ons assortiment of op onze pagina's.
Naast de zoekfunctie hebben wij een handmatige selectie mogelijkheid. Wanneer je kiest voor 'Dames' of 'Heren' verschijnen er aan de rechterkant zogeheten filters. Hierin kun je jouw keuze steeds verder verfijnen, totdat je een overzicht hebt van de artikelen die aan jouw wensen voldoen.

2. In welk filiaal is mijn maat op voorraad?

Als je het gewenste artikel hebt gevonden, kun je de maat aanklikken waarin je geïnteresseerd bent. Zodra je dit hebt gedaan verschijnt er onder de maat balk een overzicht van de winkel(s) waar jouw maat op dat moment op voorraad is.
Staat het filiaal waar je heen wil er niet tussen, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We kunnen er dan voor zorgen dat jouw maat overgebracht wordt naar het gewenste filiaal, waar ze het gedurende één week voor je achter zullen houden.

3. Spaar ik met mijn Smit mode Card ook punten bij online aankopen?

Ja, je kunt in het bestelproces jouw Smit mode Card nummer ingeven. Over het bestede bedrag worden de punten berekend en toegevoegd aan jouw saldo. In je winkelmandje zie je ook hoeveel punten je met deze aankoop spaart.

Divide