© 2017 Smit mode

Bestellen

1. Hoe zoek ik een artikel?

Bovenin onze website vindt u de zoek balk. Hierin kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment.
Naast de zoekfunctie hebben wij een handmatige selectie mogelijkheid. Wanneer u kiest voor Dames of Herenmode verschijnen er aan de rechterkant zogeheten filters. Hierin kunt u uw keuze steeds verder verfijnen, totdat u een overzicht heeft van de artikelen die aan uw eisen voldoen.

2. In welk filiaal is mijn maat op voorraad?

Als u het gewenste artikel voor u heeft op onze webwinkel kunt u de maat aanklikken waarin u geïnteresseerd bent. Zodra u dit heeft gedaan verschijnt er onder de maat balk een overzicht van de winkel(s) waar uw maat op dat moment op voorraad is.
Zit het filiaal waar u heen wilt er niet tussen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We kunnen er dan voor zorgen dat uw maat overgebracht wordt naar het gewenste filiaal, waar ze het gedurende één week voor u achter zullen houden.

3. Spaar ik met mijn Smit Mode Card ook punten bij online aankopen?

Ja, u kunt in het bestelproces uw Smit Mode Card nummer ingeven. Over het bestede bedrag worden de punten berekend en toegevoegd aan uw saldo. In uw winkelmandje ziet u ook hoeveel punten u met deze aankoop spaart.

Divide