Klachten
Heb je een klacht? Vervelend! Smit mode vindt tevreden klanten belangrijk en daarom zullen wij er alles aan doen om dit te voorkomen. Wij streven naar een goede kwaliteit van onze producten en bovendien zit op al onze artikelen wettelijke garantie. Dat betekent dat een product bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik geen gebreken mag vertonen.
Blijkt het product bij ontvangst toch niet aan deze verwachtingen te voldoen of vertoont het een mankement, dan herstellen wij dit kosteloos, of als dat niet mogelijks is, zorgen wij voor een vervangend vergelijkbaar product.
Als het product al langere tijd zonder problemen is gebruikt dan beoordelen wij de klacht en komen uiterlijk binnen 14 dagen terug met een passende oplossing.
Je kunt contact opnemen via ons contactformulier of via onderstaande opties:
Klantenservice webshop: 078 – 6824436 maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00uur
Hoofdkantoor: 078 – 68 18 555 maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur
E-mail webshop: klantenservice@smitmode.nl
E-mail algemeen: info@smitmode.nl
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).