Mijn Winkelwagen

Klantenservice

Wij helpen je graag

Vind een winkel Klantenservice
Uw filters

Wat moet ik doen bij een klacht?

Smit mode vindt tevreden klanten belangrijk. Service en kwaliteit zijn daarom speerpunten. Wanneer u niet te tevreden bent over onze service of de kwaliteit van een product, neemt u dan contact met ons op. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u graag naar een passende oplossing.

Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht.

U kunt contact opnemen via ons contactformulier of via onderstaande opties:

Klantenservice webshop: 078 – 6824436 maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00
Hoofdkantoor: 078 – 68 18 555 maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00

E-mail webshop: klantenservice@smitmode.nl
E-mail algemeen: info@smitmode.nl

Kan de ingediende klacht niet opgelost worden, dan kunt je jouw klacht neerleggen bij de geschillencommissie: www.sgc.nl. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Divide

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. Bekijk hier ons cookiebeleid.