Smit mode vindt tevreden klanten belangrijk. Service en kwaliteit zijn daarom speerpunten. Wanneer u niet te tevreden bent over onze service of de kwaliteit van een product, neemt u dan contact met ons op. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u graag naar een passende oplossing.
Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht.
U kunt contact opnemen via ons contactformulier of via onderstaande opties:
Klantenservice webshop: 078 – 6824436
maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 Hoofdkantoor: 078 – 68 18 555
maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00
E-mail webshop:
[email protected] E-mail algemeen:
[email protected]Kan de ingediende klacht niet opgelost worden, dan kunt je jouw klacht neerleggen bij de geschillencommissie: www.sgc.nl. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).